Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

05 noiembrie 2011

Din offline adunate şi înapoi în online date

„dear C., amu io ce naiba sa mai zic?
m-ai prins iara cu chilotii-n vine!
la mine patania cu reluarea filmelor la ceas vesperal e mult mai bizara.
am reinceput cu Drive (despre care n-are rost sa mai zic ca, dupa ce ti-am transmis impresiile mele, am vazut ca Refn s-a consultat cu Gaspar Noe pentru skull crash, pe bune)!
apoi am zis sa sar direct in Melancholia, dar fiindca nu vazusem Antichrist am zis sa-i dau cu ala.
un pic dezabuzat de acel SF relational, am decis sa trag un detour prin The Tree of Life, ce parea luminiscent si mi-ar fi tratat spleen-ul pana sa ajung la propusul Melancholia.
ce sa vezi?
am nimerit din lac in puț*, adica am dat de genul ala de coincidenta pe care nici in Jake si Grasanul n-o intalneai si pe care eu n-o pot digera:
cum iti explici ca am nimerit consecutiv doua filme (Antichrist si The Tree of Life) care incep cu pierderea accidentala a unui fiu si cu cate o grieving mother walking through the woods?
din dilema asta nu pot iesi (...)
din ciclul Afternoons & Coffeespoons (care ramane cea mai docta melodie scoasa vreodata, in care sunt invocati Sartre si TS Eliot): am iesit cam dezabuzat dupa The Tree of Life.
vorba lui Sean Penn, nu stiam care fu rolul lui exact pe-acolea.
eu filmul ala l-as fi facut fara dialoguri si trama, numai dezmat vizual pe muzici clasice.
care, apropo, marcheaza inca o apropiere intre debuturile din Antichrist si The Tree ("'Lascia ch'io pianga' from 'Rinaldo'" in primul si "Lacrimosa" in al doilea).
on the other hand, sa stii ca, incercand sa ma obiectivez, nu cred ca cineva din afara pricepe aiurelile pe care ti le scriu. adica sunt legaturi pe care noi doi le facem sau scheme de-ale noastre, greu de ucis de catre altii.
pentru publicul tau, riscam sa parem pe alocuri doi firoscosi.
ceea ce oricum suntem ;)”   

Nu am chef să mai divaghez în legătură cu acest post. Pentru cei interesaţi de subiect sau pur şi simplu nimeriţi ca musca-n lapte, precizez că legenda e aici.